Moringa Capsules?

Hoge kwaliteit Moringa poeder capsules. Direct van de producent naar jou!

Waarom zo goedkoop?

Omdat wij een sociale onderneming zijn. We produceren zelf onze Moringa en brengen ze direct naar jullie. Geen extra kosten en opslagen. Alle opbrengst komt ten goede aan de mensen in Namibië.

Prachtige kwaliteit. Biologisch geteelt, niet biologisch gecertificeerd want dan komen er allemaal (bureaucratische) partijen die allemaal een moringa zaadje mee willen pikken. Dat willen we jullie niet laten betalen.

Wij als Stichting verkopen voor OMoN, daarvan profiteren de kinderen in Namibië weer. Jij gezond, zij gezond.

We hebben nu een proefzending met beperkte voorraad.

De Moringa capsules. 120 capsules met per capsule ongeveer 450mg puur prachtig Moringa poeder. Hier verbouwd in Grootfontein. Fantastische kwaliteit waar we trots op zijn. Gevuld in onze fabriek en verpakt in zakjes van 120 Capsules (ik ben er vrij zeker van dat elk zakje 122 capsules bevat om er zeker van te zijn dat we je niet tekort doen ;-)).

De prijs? €12,50 per zakje en daar komt dan nog €2,50 verzendkosten bij. Bij 3 zakjes betalen wij de verzendkosten.

Bestellen kan door het formulier in te vullen, met de hoeveelheid die je wilt, en natuurlijk je adres want dat maakt het verzenden zoveel makkelijker. We vragen je ook je telefoonnummer want dan sturen we je een Tikkie zodat je kunt betalen. Later gaan we via OMoN.shop de verkoop bekrachtigen maar dan moeten we voldoende voorraad hebben.

Mocht je liever poeder willen? We hebben een erg beperkte voorraad van zakjes met 250 gr prachtig poeder.  De prijs is ook €12,50 maar de verzending iets hoger namelijk €5,00

OMoN (Organic Miracles of Namibia) is een sociale onderneming. Wij creëren werk in het armste gedeelte van Namibië, waar vooral vrouwen hard zijn getroffen door de COVID crisis.
Waar meisjes zichzelf prostitueren omdat zij en hun familie honger hebben. Wij bieden ze werk. Eerlijk werk met een fatsoenlijke beloning.

Onze grondstoffen worden door vrouwen communities geoogst en we werken aan certificatie zodat het voor iedereen duidelijk is dat de behandeling van mensen fair is.

Daarom werken we ook met de Stichting Moringa voor Namibië samen. Zij helpen ons en wij betalen daar graag voor. Het werk dat ze doen is geweldig en geeft kinderen verantwoordelijkheid.