Je huid niet meer zo jong als je zou willen? Onze huid-olie helpt! 100% natuurlijk.

Onze natuurlijke, koud geperste blend van oliën helpt

Zoek je het perfecte product om:

• Je huid te voeden en verzorgen?
    • Pigment- en ouderdoms-vlekken te laten vervagen?
    • Je rimpels wat op te vullen?
    • Je wallen te verstevigen?
    • Je huid fris en jong te laten zijn?

Probeer dan onze huid-olie Oleum Namibieae Omunyasha. Die helpt echt.

Dat zeggen we niet zomaar zelf, maar dat tonen wetenschappelijke onderzoeken aan. Uit die onderzoeken blijkt dat Ximenia olie, Mongongo olie en Kigelia olie (de belangrijkste ingrediënten van de olie van OMoN) een gunstig effect op het tegengaan van huidveroudering voor de huid die je jong wilt houden of die je wilt verjongen. Ze tonen ook aan dat de olie de elasticiteit hersteld en beginnende rimpeltjes opvult.
De onderzoeken worden inmiddels ook onderbouwd door ervaringen. Zo schreef een gebruikster: ‘Ik ben erg tevreden, ik had pigment vlekken in mijn gezicht die zijn nu vervaagd’. Ze gaf de olie een 9

De OMoN shop is nu open

Nieuwe voorraad, rechtstreek uit de natuur.

OMoN (Organic Miracles of Namibia) is een sociale onderneming. Wij creëren werk in het armste gedeelte van Namibië, waar vooral vrouwen hard zijn getroffen door de COVID crisis.
Waar meisjes zichzelf prostitueren omdat zij en hun familie honger hebben. Wij bieden ze werk. Eerlijk werk met een fatsoenlijke beloning.

Onze grondstoffen worden door vrouwen communities geoogst en we werken aan certificatie zodat het voor iedereen duidelijk is dat de behandeling van mensen fair is.

Daarom werken we ook met de Stichting Moringa voor Namibië samen. Zij helpen ons en wij betalen daar graag voor. Het werk dat ze doen is geweldig en geeft kinderen verantwoordelijkheid.

We hebben naast de olie bij Huidveroudering nog 6 andere blends beschikbaar. Blends die werken voor de huid met een probleem: Psoriasis, Rosacea, Acne, Melasma en Jeuk  Zie hieronder een beschrijving van de verschillende blends.

Voor elke blend van olie zijn we een lijn aan het ontwikkelen. Niet alleen olie maar ook Balsem, gebaseerd op dezelfde blend van de olie, met dezelfde eigenschappen maar dan met bijenwas, iets makkelijker aan te brengen en zeker geschikt voor de wat ruwere plaatsen zoals ellenbogen en handen. Daarnaast, opnieuw gebaseerd op dezelfde blend van de olie: Zeep. Natuurlijke zeep, zorgvuldig samengesteld om jouw huid probleemloos te kunnen wassen. Hou de shop in de gaten voor nieuwe voorraad. Rechtstreeks uit de natuur naar jouw huid.

Oleum Namibieae Oshitiliyana

Deze olie is een blend van Ximenia- en Moringa-olie met een touch of Namibian Myrhh. Bovendien hebben we wat Kigelia olie bijgevoegd.
Kigelia staat bekend om zijn DNA reparerende eigenschappen.
We hebben hele goede ervaringen met deze olie bij Rosacea.

Oleum Namibieae Oshingelesha

Deze olie lijkt erg veel op de Oshitoka. Ook hier speciaal tegen de jeuk maar met o.a. Mongongo olie die de versnelde celdeling tegengaat zoals bijvoorbeeld wordt gezien bij Psoriasis. De Marula olie zorgt voor een intense voeding van de huid. Speciaal geschikt bij Psoriasis.

Oleum Namibieae Eembulwa

Dit is de enigste van de blends waarbij je twee flesjes krijgt. Met de cleaning olie maak je je gezicht schoon. Hoe vreemd het ook lijkt; olie reinigt olie. De Eembulwa herstelt de natuurlijke balans in je huid. Speciaal ontwikkelt voor acne.

Oleum Namibieae Oshilawula

Melasma of zwangerschapsmasker, opnieuw een fantastisch product. Uitgebreid getest en nu gebruikt in Namibië. De vlekken verdwijnen langzaam door de werkzame Kigelia olie die zelfs DNA repareert.

Oleum Namibieae Omunyasha

Met Ximenia olie die direct zorgt voor het opvullen van rimpeltjes, met Mongongo olie die, als ze in aanraking komt met UV licht, onmiddellijk een beschermend laagje vormt en met Kigelia olie die je DNA repareert.
Geschikt voor de huid die je jong wilt houden of wilt verjongen.

Oleum Namibieae Okunyuwa

Jeuk, om gek van te worden. Hoe prachtig is het dat deze olie echt werkt. Tegen jeuk en het dempt ook de pijn. Natuurlijk 100% natuurlijk. Opnieuw vormt de Kigelia olie de basis. Stopt jeuk, dempt de pijn en repareert DNA. Ongelooflijk? Probeer het nu zelf.

Olie als huid verzorging?

Jazeker, al eeuwenlang bekend. In de Bijbel wordt olie al genoemd bij wondverzorging. In de Afrikaanse cultuur is olie heel normaal als verzorging. Als dagelijkse verzorging zelfs. Daarbij komt dat er een enorme rijkdom en verscheidenheid aan flora bestaat. Zeker in Namibië waar veel van die flora ook wordt gebruikt door de lokale bevolking. Daar hebben wij van geleerd bij het samenstellen van onze blends. Wat werkt, wat al eeuwenlang werkt gebruiken wij, alleen hebben we de productie van onze tijd gemaakt. Op de manier zoals wij dat gewend zijn. Hygiënisch, gecontroleerd. We trainen mensen hier zodat ze het straks zelf kunnen doen, inkomen hebben en dus werk. Daarom werken we ook samen met vouwen communities. Om ze inkomen te geven, een kans op ontwikkeling. Jij werkt daaraan mee. Door er goed uit te zien en je goed te voelen want wat je doet werkt.

Stichting Moringa voor Namibië
info@stichtingmvn.nl