Organic geproduceerd

Op onze plantage in Namibië volgen we alle richtlijnen met betrekking tot Organic productie. We gebruiken geen kunstmest, we bestrijden insecten biologisch met onder andere Neem extracten, we verzorgen de bodem en maken die elke keer weer een beetje beter. Alleen zijn we daarvoor niet (meer) gecertificeerd. De reden daarvoor is dat dat voor een kleine organisatie zoals de onze niet te betalen is. Dan moeten we de prijs van de Moringa opschroeven en dan worden we duur en dat willen we ook niet. Wees gerust, we doen er alles aan om een superieur product voor een betaalbare prijs aan te bieden. We willen niet meedoen aan het veel geld betalen aan grote bedrijven die inspecties doen of instanties die geen waarde toevoegen maar wel kosten.

Mocht je in Grootfontein zijn, kom dan vooral even langs, dan laten we je alles zien, transparant en eerlijk, met een kop koffie erbij. Je bent van harte welkom

IBAN: NL06 INGB 0009 6841 01