Hoge kwaliteit

Wij leveren Moringa poeder (en in capsules) van hoge kwaliteit, waarom is die kwaliteit zo hoog? Daar zijn verschillende redenen voor:

• De grond en het klimaat zorgen voor een iets tragere groei van onze Moringa. Dat betekent dat de voedingswaarde erg hoog is. Meer kwaliteit dan kwantiteit zou je kunnen zeggen!
    • Als we oogsten dan oogsten we echt vooral de blaadjes. Eeen collega Moringa groeier zei me: ‘Man, dat is veel té zorgvuldig’ maar kun je té zorgvuldig zijn met de gezondheid van mensen?
    • En ik denk dat het met onze liefde te maken heeft, liefde voor het product, ons werk, wat we allemaal kunnen doen. Het kan bijna niet anders of dat moet effect hebben

Het resultaat is er dan ook naar. Al onze testers verklaarden unaniem dat het de beste Moringa was die ze ooit gebruikt hebben. Ook eens proberen?

Stichting Moringa voor Namibië
info@stichtingmvn.nl