Stichting Moringa voor Namibië gaat stoppen

Helaas moet het bestuur van de Stichting Moringa voor Namibië het besluit bekend maken dat we gaan stoppen met de activiteiten in Nederland. De reden daarvoor is dat onze inspanningen om meer donateurs te krijgen voor de stichting niet succesvol zijn, na het veelbelovende begin. Inmiddels zijn er een hoeveelheid trouwe donateurs, die gezamenlijk nauwelijks voor meer inkomsten zorgen dan de kosten die gemaakt moeten worden om de stichting overeind te houden. Denk hierbij aan de kosten voor de website en de bankrekening.

Het betekent echter niet dat de activiteiten in Namibië ophouden. Onze zusterorganisatie Miracle Tree Foundation blijft actief en zal op gezette tijden schoolkinderen voorzien van een levensreddende Moringa boom. Gelukkig hebben al meerdere mensen de rechtstreekse weg gevonden naar Namibië om dit werk te ondersteunen. Helaas is het op die manier niet mogelijk om van de Nederlandse belastingvoordelen te profiteren, zoals wel bij onze ANBI stichting mogelijk was.

Rest ons nog om iedereen die de afgelopen jaren een financiële bijdrage heeft gedaan heel hartelijk te bedanken, namens de schoolkinderen in Namibië.
En mocht je nog een automatische overschrijving naar onze bankrekening hebben lopen, dan adviseren we je deze te beëindigen.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur van de Stichting Moringa voor Namibië,