Webshop geopend: dat betekent korting!

Enkele dagen geleden is de webshop van Organic Miracles of Namibia geopend. Misschien vraag je je af waarom de opening van een webshop voor ons aanleiding is om er een bericht van de stichting Moringa voor Namibië aan te wijden. Het antwoord is heel simpel: Organic Miracles of Namibia (kortweg OMoN) is het bedrijf van Esther en Reinoud in Namibië dat niet alleen de boompjes opkweekt die we aan schoolkinderen uitdelen, maar dat ook producten uit Namibië naar Europa wil brengen.

Maar dat is niet de belangrijkste reden. Vijf procent van de omzet van de webshop gaat als gift naar de stichting en zorgt dus voor een volwaardige voeding voor meer schoolkinderen. Vijf procent van de omzet, en dus niet vijf procent van de winst. Dat betekent dus dat er van elke euro die besteed wordt op de website er vijf eurocent gebruikt wordt om boompjes beschikbaar te stellen, natuurlijk inclusief het lesprogramma.

Vijf procent van de omzet gaat rechtstreeks naar de stichting!

Reinoud kondigde op deze site al eerder aan dat ze bezig waren met het ontwikkelen van verschillende blends olie die gebruikt kunnen worden bij verschillende huidproblemen. Je moet hierbij denken aan rosacea, eczeem, melasma, acne, psoriasis, maar ook bij chronische jeuk en zelfs bij de veroudering van je huid onder invloed van klimaat en luchtvervuiling.

Na bijna twee jaar testen is de eerste zending van de verschillende olie soorten aangekomen in Nederland en is de webshop geopend. Om dat te vieren is er voor de sponsoren van onze stichting en ontvangers van deze nieuwsbrief, een speciale kortingscode: StichtingMvN10 (denk aan de hoofdletters).
Gebruik deze code bij het afrekenen en tot eind september krijg je 10% korting op het gehele aankoopbedrag! En dat geldt niet alleen voor de olie, maar ook voor de Moringa-poeder en -capsules die ook via de webshop verkrijgbaar zijn.

De webshop is te vinden via https://www.omon.shop.