Nu verkrijgbaar: Moringa Capsules!

Lieve vrienden van de Stichting Moringa voor Namibië,

dank jullie wel voor jullie steun in de afgelopen periode. Dat wordt enorm op prijs gesteld.

We hebben jullie al op de hoogte gesteld van onze olie-escapades en we zijn erg blij nu te kunnen vertellen dat we ook onze eerste Moringa op de Nederlandse markt te koop aanbieden. Nog steeds als een experiment om uit te zoeken hoe dit loopt en wat het betekent. Daarvan willen we jullie zeker mee laten profiteren.

We hebben een beperkte voorraad van Moringa poeder capsules beschikbaar. De Moringa is op een organic manier verbouwd maar we hebben onze biologische certificatie niet verlengd dus officieel is het niet biologisch. We zien dat meer en meer vooral sociale – en kleine bedrijven hun certificering laten verlopen, het kost teveel, het is enorm bureaucraties en we kunnen het gewoon niet opbrengen. We zijn druk bezig met een alternatief en komen daarop terug.

De Moringa capsules. 120 capsules met per capsule ongeveer 450mg puur prachtig Moringa poeder. Hier verbouwd in Grootfontein. Fantastische kwaliteit waar we trots op zijn. Gevuld in onze fabriek en verpakt in zakjes van 120 Capsules (ik ben er vrij zeker van dat elk zakje 122 capsules bevat om er zeker van te zijn dat we je niet tekort doen ;-)).

De prijs? €12,50 per zakje en daar komt dan nog €2,50 verzendkosten bij. Bij 3 zakjes betalen wij de verzendkosten.

Bestellen kan door Remco@StichtingMvN.nl een mailtje te sturen, met de hoeveelheid die je wilt, natuurlijk je adres want dat maakt het verzenden zoveel makkelijker en je telefoonnummer. Dat laatste is belangrijk omdat de shop nog niet open is. Dus gaat Remco jullie een Tikkie sturen vanaf zijn prive nummer om de betaling makkelijk te maken. Zodra de shop open gaat kunnen we ‚normaal’ bestellen. Nu even zo omdat we jullie willen laten profiteren van deze speciale aanbieding.

Mocht je liever poeder willen? We hebben een erg beperkte voorraad van zakjes met 250 gr prachtig poeder. Wil je die laat het dan vooral even aan Remco weten. De prijs is ook €12,50 maar de verzending iets hoger namelijk €5,00

Stichting MvN gaat later de verkoop voor OMoN doen (Organic Miracles of Namibia) net zoals bij de olie en krijgt per verkocht product een kick back fee.

We zijn erg blij met opnieuw een stap voorwaarts, gezondheid voor jou, werk in Namibië, wat een pracht van een combinatie