Bezoek aan Namibië

Van 22 maart tot 7 april reis ik (op eigen kosten, zeg ik er voor de zekerheid maar bij) naar Namibië. Ik ga op bezoek bij onze Namibische partner Miracle Tree Foundation, om te spreken over de activiteiten in Nederland en in Namibië. Ook zal ik een school bezoeken waar workshops gegeven zullen gaan worden in het verzorgen van Moringaboompjes, maar ook praktische lessen gegeven zullen worden in het oogsten, drogen, malen en bewaren van de voedzame bladeren. Voor het eerst zullen er ook ouder dagen georganiseerd worden, om de ouders te informeren over het belang van de Moringaboompjes voor alle kinderen, dus ook degenen die nog niet naar school gaan.
Ik kijk er erg naar uit!

Wat wil je zien, wat wil je horen?

Als ik terugkom zal ik in tekst en beelden laten zien wat ik meegemaakt heb, maar jullie kunnen mij helpen: wat wil je graag zien, op welke vragen wil je antwoord en wat wil je delen met de mensen van de foundation of met de ouders en leerkrachten van de kinderen?
Laat het me weten in de commentaren hieronder of via de mail remco@stichtingmvn.nl, dan kan ik gericht aan de gang in Grootfontein.

Ik hoor graag van jullie!

Remco Herfst
Bestuurslid Stichting Moringa voor Namibië