Olie

om een beetje meer specifiek te zijn: huid-olie. Dat is waar we nu ook mee bezig zijn. Is eigenlijk een beetje per ongeluk gebeurd. We waren emt Moringa bezig en 1 van onze partners zei: waarom maak je geen olie?

Dus zijn we olie gaan maken. En dan doe je wat research. Google voornamelijk en blijhkt opeens dat die olie ongelooflijk is. Echt ongelooflijk. Dat Ximenia olie tegen Rosacea helpt. Dat Moringa olie dat effect nog versterkt.

Of die grote boom met gigantische worsten eraan (Kigelia) die toch echt getest wordt vanwege de werking op huid kanker.

Dus zitten we opeens in de olie. De eerste test setjes zijn al in Nederland en worden gebruikt en de eerste resultaten van de tests zijn overweldigend. Gemiddeld scoort de olie een 8,5 en iedereen wil meer.

Dus geven we ze nu meer en zijn druk bezig met het ontwikkelen van zeep en body-butter gebaseerd op dezelfde lijnen. Want we maken olie voor 4 aandoeningen:

• Rosacea
  • Eczeem
  • Psoriasis
  • Veroudering

Daarnaast werkt de olie fantastisch tegen jeuk…. Dus mocht er iemand in jouw omgeving zijn die hiermee worstelt (of met een erg droge huid) er zijn nog een paar test setjes te krijgen….

Schrijf je in via: https://stichtingmvn.nl/elementor-landingspagina-1610/

De olie wordt verkocht via StichtingMvN.nl en wij krijgen daar een kick back fee voor die weer wordt gebruikt om de kinderen een boompje te geven. Hoe mooi kan het zijn?