Jaarrekening vastgesteld

Op 25 januari 2021 heeft het bestuur van de Stichting Moringa voor Namibië de jaarrekening over 2020 vastgesteld.

Hoewel de stichting in 2020 minder dan een maand actief geweest is, én er door de Coronapandemie geen contact gelegd kon worden met scholen in Nederland om hen te interesseren voor een partnerschap met een school in Namibië, hebben enkele acties op sociale media toch voor enkele duizenden euro’s aan donaties opgeleverd.
Waarvoor onze hartelijke dank!
Daarnaast hebben enkele gerichte donaties er voor gezorgd dat de stichtings- en andere administratieve kosten gedekt konden worden, zonder een beroep te hoeven doen op donaties die bedoeld zijn voor de aankoop van boompjes voor de kinderen in Namibië.

Zodra het weer kan zullen we scholen in Nederland rechtstreeks in contact brengen met scholen in Namibië, waarbij overigens alle hulp welkom is: gebruik het contactformulier om je tips en contacten met ons te delen.
Tegelijk gaan we in Namibië al vast aan de gang met een tweetal scholen die in het armste deel van Grootfontein staan, en waar de schooldirecties zeer enthousiast gereageerd hebben op onze voorstellen. Wij vertrouwen er op dat met de donaties uit 2020 en de nog komende donaties in 2021 zo’n 2600 kinderen met een Moringaboompje net dat steuntje in de rug kunnen krijgen die zij nodig hebben om met een volwaardige voeding op te groeien.

De Jaarrekening 2020 is hier te downloaden.